viftasvansen

Alla inlägg den 28 mars 2011

Av Anna Olsson - 28 mars 2011 19:24

Igår (söndag) var vi i ridhuset och tränade lite lydnad. Vi var nog 7-8 stycken tror jag=)

Nytt folk som jag inte umgåtts med så det var trevligt.

Vi körde fokus, ingångar och passivitet, har ju aldrig tränat i ridhus men jag tyckte lizzie skötte sig mycket bra!




Här kommer en film igår kväll då vi körde lite linjetagsträning, två dummiesar på rad. tycker det ser rätt bra ut faktiskt förutom att jag låter som en häxa.. ska låta lite trevligare nästa gång;) hihihi



 

//Anna


Av Anna Olsson - 28 mars 2011 19:18

Blev halvdag idag på jobbet, slutade kl 13=)


Så jag, Carola, Askur och Jocke begav oss till skjutbanan och skottränade lizzie och seven.


Carola och jag började att gå vääldigt långt bort till en början då Seven inte hört skott tidigare, inte hörde vi nåt skott... för långt bort;)

Så vi knallade närmare hela tiden, ingen av hundarna reagerade=)


De busade och kampade och sprang som två bästisar på vägen.


båda hundarna håller i kampsnöret och springer så fiint

     

  

Sedan gick vi så vi va ???????? 75-100 meter ifrån skotten och flickorna busade vidare utan att bry sig..

Herrarna sköt på lerduvor, så nu ska vi följa med när de ska skjuta i vår.


Kommer en film (bortse från min röst) låter knäppt o så svär jag;)



 


Tack för idag Carola & Seven, alltid lika trevligt!



/Anna



  
 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards