viftasvansen

Alla inlägg under maj 2011

Av Anna Olsson - 23 maj 2011 21:23

Denna gång åkte vi till Sundsvall och kammade hem HP BIM.



    













Av Anna Olsson - 23 maj 2011 21:14

Vi har varit iväg till Gävle med bästa Carola och hennes Seven på inoff utställning..


Carola visade Lizzie då hon viftar mer på svansen då;) Med mig koncentrerar hon sig så mycket att den är rätt still. och det gick ju bra.


Lizzie fick först ett HP och blev sedan BIR.


     


Vila sedan gruppfinal.


  


   

En riktigt härlig dag. Tack Carola för hjälpen, du är en klippa=)



/Anna

Av Anna Olsson - 3 maj 2011 20:25

Dålig uppdatering pga trasig dator.idag har vi jakttränat. har en film som kommer när datorn funkar. vi började med ett sök där Lizzie fick flatteryck och sprang fram och tillbaka som en gasell.. haha.dSedan sog vi en paus med fika och efter det lite bädden träning:) sedan. korde jag en stadge träning med flygande leksaken och dummiesar klarade hon galanct. sen prövade vi ett till sök där jag fick samtliga 4 dummiesa4 i handen:):) Sedan tranade vi lite jaktfpt som jag inte riktigt får till hon har helst ögonkontakt...Nu ikväll har vi varit på kurs, lizzie var flamsig i passiviteten när de andra hundarna jobbade. Tränade nog för mycket på dagen.. dumma mig:):) Vi tränade Targetplatta, externbelöning och Targetpinne:) när det är vår tur att jobba så struntar Lizzie i alla hundar och bara fokuserar på mig och uppgiften vi har att lösa.. mycket plus:)) Det var allt för idag:)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards